De studenten marketing-multimedia (bachelor bedrijfsmanagement afstudeerrichting marketing met keuzetraject multimedia design) kregen de opdracht om een artiest of groep een hart onder de riem te steken in "coronatijden".

Ze moesten een artiest of band uitzoeken en de branding, een platenhoes, een videoclip en documentaire ontwerpen. Ook een social mediacampagne hoorde bij de opdracht. Het vermelden waard: Kobra, Mitro, TB en Twig zijn zelf student.


Bovendien: de studenten én artiesten moesten al hun filmpjes coronaveilig maken. Dat was lang niet evident. Vaak konden ze enkel gebruik maken van smartphones of online videoconferencingtools zoals MS Teams voor het filmwerk.


Hieronder vind je een selectie van platenhoezen en alle videoclips en documentaires.

TB - Nederlandstalige hiphop

Videoclip

Documentaire

Musca Domestica - garagerock/punkrock/gijsrock

Videoclip

Documentaire

Twig - singer-songwriter

Videoclip

Documentaire

Ayra - synthpop

Videoclip

Documentaire

Kobra - techno

Videoclip

Documentaire

The Chalkheads - garagerock

Videoclip

Documentaire

Mitro - dance

Videoclip

Documentaire

Jagmonkx - pop met jazzy en funky invloeden

Videoclip

Documentaire

Chiqui Comique - kleinkunst

Videoclip

Documentaire

De Keavers - beatlescoverband

Videoclip

Documentaire

Jelle - Nederlandstalige hiphop

Videoclip

Documentaire