Download het boek

Op dit boek geldt een Creative Commons-licentie. U mag het niet gebruiken voor commerciële doeleinden, geen afgeleide producten van maken en u bent steeds verplicht de naam van de originele auteur te vermelden. Druk- en publicatierechten liggen exclusief bij Procopia, www.drukhier.be

https://www.schoolvoorbeeld.be/nodig/arvrl.pdf

Voorbeelden van VR en AR

Virtuele kunstcollectie

https://www.uitdenaad.be/artcollection/

Zonnestelsel

https://www.schoolvoorbeeld.be/nodig/sly/tele.php

Kerk in 360°

https://www.schoolvoorbeeld.be/nodig/sly/kerk.html

Roteren van 3D-object

https://www.schoolvoorbeeld.be/nodig/sly/orbit.php

Particle systems

https://www.schoolvoorbeeld.be/nodig/ar/megavoxel.php

360° video

https://www.schoolvoorbeeld.be/nodig/vrtut/vid.php

Colosseum Rome

https://www.schoolvoorbeeld.be/nodig/rome/

360° met hotspots

https://www.schoolvoorbeeld.be/nodig/vrhotspots/

Fysica (valbeweging) met drag en drop

https://jesstelford.github.io/aframe-click-drag-component/physics/

Spaceship

https://www.schoolvoorbeeld.be/nodig/sly/ship.html

Werking van het menselijke oog

https://quote.com/health-insurance/human-eye/

Menselijk lichaam

https://www.zygotebody.com/
home